Μάθημα : Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία Γ΄Γυμνασίου

Κωδικός : G1371222

Μάθημα

Γειά σας παιδιά! Εύχομαι να είστε όλοι-ες καλά! Στο μάθημα αυτό θα υλοποιηθεί σύγχρονη και ασύγχρονη διδασκαλία. Μείνετε ενημερωμένοι-ες online.

Τα σχεδιαγράμματα ΟΛΩΝ των μαθημάτων υπάρχουν αναρτημένα στην πλατφόρμα EDMODO (κλικ στη λέξη σχεδιαγράμματα και login με τον κωδικό σας EDMODO) αλλά αρκετά και εδω στα ΕΓΓΡΑΦΑ.

Η τάξη μας στο EDMODO

H ιστοσελίδα μου για το μάθημα εδώ:

https://istoriagym.weebly.com/chirhoetasigmaiotamualpha-betaiotanutauepsilonomicron.html

Δείτε εδώ το ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ

 

Ενότητες

Μια ανασκόπηση των όσων μάθαμε στο 1ο Κεφάλαιο με τη βοήθεια εκπαιδευτικών βίντεο. (Βλ. τεστάκι στο τέλος -scroll down)

Ενότητα 1 - ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ

Ενότητα 2 -ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

 

Ενότητα 3 -ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

 

Ενότητα 4 - ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΑΣ- ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΒΙΕΝΝΗΣ- ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗ ΜΟΝΑΡΧΙΑΣ

 

Ελέγχω τις γνώσεις μου εδώ: ΤΕΣΤΑΚΙ

 
Σε απορία που δημιουργήθηκε σχετικά με τον Καναδά, η Ιστορία του είναι αρκετά πολύπλοκη
Δείτε περισσότερα εδώ
Δείτε  και το πολύ κατατοπιστικό ΒΙΝΤΕΟ στα Αγγλικα.

Το μάθημα αφορά την ενότητα 20 του σχολικού βιβλίου την οποία μπορείτε να μελετήσετε και ΕΔΩ

Έμφαση στα ακόλουθα σημεία:
α) Ανάρρηση στον θρόνο του Γεωργίου Α΄ και ενσωμάτωση των Επτανήσων, σ. 61
β) Το Σύνταγμα του 1864, σ. 61.

γ) Εσωτερικές πολιτικές εξελίξεις :
-Αλ. Κουμουνδούρος, 61
-Προβλήματα κοινοβουλευτισμού και αρχή της δεδηλωμένης, σ. 61-62
-Δικομματισμός, σ. 62

 

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ

Εργασία:  Να συγκρίνετε το Σύνταγμα του 1844 (σελ.59 , 1η παράγραφος) με αυτό του 1864 (σελ.61). Απαντήστε ΕΔΩ

 

Μελέτη/ Συζήτηση: Να μελετήσετε την πηγή στη σελ. 61 και το ακόλουθο άρθρο: https://infognomonpolitics.gr/2009/07/29-1874/

                  -Ποιοί ευθύνονται σύμφωνα με τον Χ. Τρικούπη για την πολιτική κακοδαιμονία που επικρατεί στην Ελλάδα του 1874; Δώστε την απάντησή σας ΕΔΩ.

Επιπλέον Τεστάκι- παιχνίδι:

Το μάθημα αφορά την ενότητα 20 του σχολικού βιβλίου (Μέρος Β)  την οποία μπορείτε να μελετήσετε και ΕΔΩ

Έμφαση στα ακόλουθα σημεία:

Πρόγραμμα Χ. Τρικούπη και Θ. Δηλιγιάννη, σ. 62
δ) Η πορεία προς την οικονομική και εθνική κρίση (απλή αναφορά), σ. 63
ε) Ο πόλεμος του 1897 και οι πολιτικές εξελίξεις, σ. 63.

Δείτε τις παρακάτω διαφάνειες (Διαφ. 13 και επομ.) και παρατηρήστε τις γελοιογραφίες.

Δείτε τη γραμμή του χρόνου για να τακτοποιήσετε τις γνώσεις που αποκτήσατε https://www.timetoast.com/timelines/1862-1909
Κάντε μια μικρή έρευνα για τη μάχη των Φαρσάλων (23 Απριλίου 1897)- Απαντήσεις ΕΔΩ.
 

Μπορείτε να μελετήσετε την ενότητα αυτή και από το ψηφιακό βιβλίο  ΕΔΩ

Δείτε τις διαφάνειες.

 

 

 
Περισσότερο υλικό για εμπέδωση ΕΔΩ (δείτε τα βίντεο)

Μπορείτε να μελετήσετε το μάθημα και από το ψηφιακό βιβλίο ΕΔΩ

Δείτε τα βίντεο που ακολουθούν:

 

 

 

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ελ.Βενιζέλο και το έργο του μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.

ΑΣΚΗΣΗ-ΕΛΕΓΧΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ

ΕΡΓΑΣΙΑ

 

ΤΕΣΤΑΚΙ ΣΤΟ KAHOOT ΚΩΔΙΚΟΣ Game PIN: 03712547

...και...ακόμα ένα quiz αντιστοίχισης για να θυμηθούμε τους συμμάχους...

 

 

Ο χάρτης της Ευρώπης όπως αυτή διαμορφώθηκε μετά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο και την υπογραφή των Συνθηκών.

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -