Μάθημα : Γλώσσα Ε΄

Κωδικός : 9350268140

9350268140  -  ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΟΣΚΑ

Μάθημα

 

Στο μάθημα της Γλώσσας

θα θυμηθούμε διάφορα γραμματικά φαινόμενα και θα δοκιμάσετε τις γνώσεις σας στα διάφορα κουίζ και φύλλα εργασίας. 

laughing

Επίλεξε τις ενότητες που θα βρεις παρακάτω... 

  • Περιεχόμενο μαθήματος

    1. Ο φίλος μας το περιβάλλον
    2. Η ζωή στην πόλη
    3. 28η Οκτωβρίου
    4. Τα ζώα που ζουν κοντά μας
    5. 17η Νοέμβρη
    6. Οι φίλοι μου, οι φίλες μου
    7. Μουσική
    8. Χριστούγεννα
    9. Βιβλία - βιβλιοθήκες
    10. Μυστήρια - επιστημονική φαντασία
    11. Παιχνίδια
    12. 25η Μαρτίου
    13. Κατασκευές
    14. Πάσχα
    15. Τηλεόραση
    16. Αθλήματα - σπορ
    17. Ταξίδια στο διάστημα

    Μαθησιακοί στόχοι

    Ο βασικός στόχος είναι να αναπτυχθεί η ικανότητα των μαθητών να επικοινωνούν αποτελεσματικά (προφορικά και γραπτά) κατανοώντας και παράγοντας διάφορα είδη λόγου και είδη κειμένων (αφηγηματικά, περιγραφικά, κατευθυντικά κτλ.) και μέσα στο πλαίσιο αυτό να γίνει δυνατή η συνειδητοποίηση του γλωσσικού συστήματος. 

    Διδακτική Προσέγγιση

    Το βιβλίο του μαθητή περιέχει κείμενα και κατάλληλες δραστηριότητες για την επεξεργασία των κειμένων αυτών, οι οποίες αφορούν τους βασικούς άξονες, καθώς και τις κατηγορίες των διδακτικών στόχων του Αναλυτικού προγράμματος Σπουδών της Γλώσσας για το Δημοτικό. 

    Διδάσκοντες

    Τόσκα Βασιλική ΠΕ70

    Προτεινόμενα συγγράμματα

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ:
    1. Βιβλίο Μαθητή: Αναστασοπούλου, Α., Γαλανόπουλος, Ι., Δρυς, Ι., Ιορδανίδου, Ά., Κόττα Ά., Χαλκιάς, Π. (2015), Της γλώσσας ρόδι και ροδάνι. (τχ. α΄, β΄, γ΄, ). Αθήνα: ΙΤΥΕ "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ".
    2. Τετράδιο Εργασιών: Αναστασοπούλου, Α., Γαλανόπουλος, Ι., Δρυς, Ι., Κόττα Ά., Ιορδανίδου, Ά., Χαλκιάς, Π. (2015), Της γλώσσας ρόδι και ροδάνι. (τχ. α΄, β΄). Αθήνα: ΙΤΥΕ "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ".
    3. Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Ε΄και Στ΄ Δημοτικού Κατσίκη-Γκίβαλου, Α., Καλογήρου, Τ., Παπαδάτος, Γ., Πρωτονοτάριου, Σ. & Πυλαρινός, Θ. (2013), Με λογισμό και μ' όνειρο. Αθήνα: ΟΕΔΒ.

    Εκτός από τα παραπάνω, μπορεί να αξιοποιηθεί και το διαδραστικό-εμπλουτισμένο «Βιβλίο του μαθητή» στο «Ψηφιακό Σχολείο» (http://ebooks.edu.gr/). Επίσης, για ανάρτηση πολυτροπικών κειμένων που δημιουργούν-παράγουν οι μαθητές/τριες (με ενσωμάτωση εικόνων, κινούμενων εικόνων και βίντεο) μπορεί να αξιοποιηθεί η Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα για μαθητές και εκπαιδευτικούς «e-me» του Ψηφιακού Σχολείου (http://e-me.edu.gr/). Ως διαδικτυακοί πόροι για διδακτική αξιοποίηση αναφέρονται ενδεικτικά οι εξής:

    • Η Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα. http://www.greeklanguage.gr/greekLang/index.html

    • Πρωτέας: Εκπαιδευτικά σενάρια για τα γλωσσικά μαθήματα. http://proteas.greeklanguage.gr/

    • Πλατφόρμα «Αίσωπος» - Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια. http://aesop.iep.edu.gr/

    • ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ. Εθνικός συσσωρευτής εκπαιδευτικού περιεχομένου. http://photodentro.edu.gr/aggregator/

    • Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού. http://www.ekedisy.gr/

    • Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου http://www.pi.ac.cy/pi/index.php?lang=el

    • Εθνική Πινακοθήκη http://www.nationalgallery.gr/site/content.php

Ενότητες

laughing Διαβάζω προσεκτικά τη θεωρία και δοκιμάζω τις γνώσεις μου με τις επαναληπτικές ασκήσεις.

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -