Μάθημα : Μαθαίνουμε ΤΠΕ στην τάξη (Α)

Κωδικός : 9350020214

9240036214  -  ΚΩΝ/ΝΟΣ ΤΖΙΑΦΕΤΑΣ

Μάθημα

Συνοδευτικό υλικό και ασκήσεις για την διδασκαλία του μαθήματος στην τάξη.

Ενότητες

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα σου ζητάει να χρησιμοποιήσεις το ποντίκι για να κάνεις κατασκευές με την άμμο στην οθόνη του υπολογιστή σου.

Μπορείς να δεις παρακάτω μερικά παραδείγματα από το διαδίκτυο:

 

 

Kάνε κλικ ΕΔΩ για να ξεκινήσεις!

 

Πάμε δημιουργικά!

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα έχει ως σκοπό να σου μάθει να χρησιμοποιείς σχήματα και χρώματα για να ζωγραφίσεις στον υπολογιστή.

Δες το ακόλουθο παράδειγμα για το πως φτιάχνουμε ένα τοπίο.

Δες παρακάτω πως μπορείς να σβήσεις κάτι στην εικόνα σου ή να την καθαρίσεις για να ξεκινήσεις μία νέα ζωγραφιά.

 

Κάνε κλικ ΕΔΩ για να φτιάξεις το δικό σου τοπίο!

 

Πάμε δημιουργικά!

 

Σημείωση: Η εφαρμογή διατίθεται στο διαδίκτυο από τον συνάδελφο εκπ/κο πληροφορικής κ. Δ. Παππά.

Σήμερα θα μάθουμε να χρησιμοποιούμε το ποντικί με ταχύτητα και ευελιξία!

Δες το βίντεο που ακολουθεί.

Στην συνέχεια κάνε κλικ στην παρακάτω εικόνα για να συνδεθείς στο παιχνίδι.

 

 

Καλημέρα,

 

Σήμερα θα προσπαθήσουμε να λύσουμε ένα πρόβλημα.

Τα βήματα που ακολουθούμε για να λύσουμε ένα πρόβλημα πρέπει να είναι σαφή και συγκεκριμένα. Πρέπει επίσης να έχουν αρχή και τέλος, δηλαδή να ξεκινάνε από ένα σημείο και να τελειώνουν με την λύση του προβλήματος.

Στην συγκεκριμένη δραστηριότητα, πρέπει να σκεφτώ τα σωστά και ακριβή βήματα για να λύσω ένα πρόβλημα: να μεταφέρω τα δύο ζώα και τα χόρτα από την μία πλευρά στην άλλη.

Προσοχή ομως: 

- αν αφήσω μόνο τον λύκο με το πρόβατο, θα χάσω

- αν αφήσω μόνο το πρόβατο με τα χόρτα, θα χάσω.


Κάνε κλικ στον σύνδεσμο που βρίσκεται ΕΔΩ για να ξεκινήσεις το παιχνίδι.

Σήμερα θα μάθουμε πως γράφεται ένα πρόγραμμα.

Το πρόγραμμα είναι μία σειρά εντολών.

Θα χρησιμοποιήσουμε μία σειρά από παιχνίδια:

1. Δραστηριότητα ένα: Σύρε και άφησε
2. Δραστηριότητα δύο: Πιάσε το γουρούνι
3. Δραστηριότητα τρία: Φτιάξε μέλι
4. Δραστηριότητα τέσσερα: Γίνε καλλιτέχνης
5. Δραστηριότητα πέντε: Πιάσε το γουρούνι με... ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ
6. Δραστηριότητα έξι: φτιάξε μέλι με... ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ
7. Δραστηριότητα εφτά: Εντόπισε το σφάλμα και διόρθωσε το

 

 

Καλή επιτυχία!

GCompris: ΕΔΩ

Κάνε κλικ ΕΔΩ για να ανοίξεις την σελίδα της δραστηριότητας.

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -