Μάθημα : Τ.Π.Ε. Ε'-Στ' τάξη - Προγραμματισμός - Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Κωδικός : 9270385103

Μάθημα

Το μάθημα της Πληροφορικής σύμφωνα με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών διδάσκεται μόνο μία ώρα την εβδομάδα σε κάθε τάξη του Δημοτικού Σχολείου. Στον περιορισμένο αυτό χρόνο, θα προσπαθήσουμε να μάθουμε όσα περισσότερα μπορούμε για τους υπολογιστές και για το πώς μπορούμε να τους χρησιμοποιούμε δημιουργικά και με ασφάλεια.

Στο δικτυακο τόπο της Πληροφορικής http://users.sch.gr/gkiatasioa  μπορείτε να βλέπετε τις δραστηριότητες που κάνουμε στο μάθημα, τις εργασίες των μαθητών και διάφορα άλλα θέματα σχετικά με τους υπολογιστές που μας ενδιαφέρουν.

 

Σε αυτό το μάθημα θα δούμε για τον Προγραμματισμό Η/Υ

Το μάθημα είναι χωρισμένο σε ενότητες , όπως φαίνονται παρακάτω

Στα αρίστερά θα βρείτε Έγγραφα, Ασκήσεις και τις Εργασίες από τις ενότητες, όπως και τα Μηνύματα και τις Συζητήσεις για τις απορίες
και τις Ανακοινώσεις του μαθήματος !!!!

 

Ενότητες

Προγραμματισμός Υπολογιστών

Προγραμματισμός υπολογιστών καλείται το σύνολο των διαδικασιών σύνταξης ενός υπολογιστικού προγράμματος, συνήθως ως υλοποίηση κάποιων αλγορίθμων ύστερα από προσεκτική σχεδίαση, για την αυτοματοποιημένη εκτέλεση εργασιών ή επίλυση κάποιου υπολογιστικού προβλήματος από έναν υπολογιστή.

 

 

Scratch

Το Scratch είναι μία νέα γλώσσα προγραμματισμού με την οποία μπορούμε να φτιάχνουμε τις δικές μας διαδραστικές ιστορίες, τα δικά μας παιχνίδια εύκολα και γρήγορα, ενώ παράλληλα θα συζητάμε για βασικές αρχές του προγραμματισμού.

 

Η ώρα του κώδικα

Σε αυτό το μάθημα θα παίξετε ένα παιχνίδι που θα σας βάλει στη λογική του προγραμματιστή και που μοιάζει λίγο με το Scratch που κάναμε στο εργαστήριο πληροφορικής.

Προγράμματα - Έργα σε Scratch

Animation είναι η ταχεία προβολή μιας σειράς από εικόνες, έτσι ώστε να δημιουργείται η ψευδαίσθηση της κίνησης. Είναι μια οπτική οφθαλμαπάτη της κίνησης και αυτό συμβαίνει εξ αιτίας του φαινομένου διατήρησης της εικόνας στο μάτι επί 1/12 του δευτερολέπτου. Animation χρησιμοποιείται τόσο στον κινηματογράφο, όσο και στις ταινίες κινουμένων σχεδίων και τα βιντεοπαιχνίδια.

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -