Μάθημα : Πληροφορική Γ' τάξης

Κωδικός : 9230144107

9230144107  -  ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΑΪΒΑΝΟΥΛΗΣ

Μάθημα

Σ' αυτό το μάθημα ευελπιστώ να:

  • Γνωρίσουμε και να μάθουμε να χειρίζομαι τον υπολογιστή
  • Δημιουργούμε και να εκφραζομαστε με παρουσιάσεις και πολυμέσα
  • Δημιουργούμε με τον κειμενογράφο
  • Γνωρίσουμε το Διαδίκτυο – Να Επικοινωνούμε και συνεργαζόμαστε
  • Γνωρίσουμε τα είδη και τις συσκευές των Η/Υ με Εννοιολογικούς Χάρτες
  • Υλοποιήσουμε σχέδια εργασίας/έρευνας (project) με την βοήθεια του Υπολογιστή

Ενότητες

Κάντε το δικό σας παιχνίδι στο studio.code.org

Ή αλλάξτε το παρακάτω παιχνίδι - τροποποιήστε το, βελτιώστε το- πατώντας κλικ πάνω στην εικόνα

Ένα δείγμα του Κώδικα του παραπάνω παιχνιδιού, μπορείτε να βρείτε εδώ 

και να το τροποποιήσετε

Συνεχίζοντας την Εργασία μας "Οι 12 Θεοί του Ολύμπου" θα πρέπει να μου τους παρουσιάσετε στο SCRATCH.Μπορείτε να συνεχίσετε (αλλά και να το βελτιώσετε) Θατο βρείτε στο:https://scratch.mit.edu/projects/394753826

Οδηγίες θα βρείτε στις 'Εργασίες' ->"Παρουσίαση στο Scratch των 12 θεών του Ολύμπου"

Δες το και παρακάτω- πατώντας πάντα την πράσινη σημαία:

Εξτρα ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ

Για να το:

Αλλάξτε ή τροποιήστε ήρωες και υπόβαθρα (σκηνικά), ώστε να φτιάξετε την δική σας διαδραστική Πασχαλιάτικη κάρτα

κάντε κλίκ ΕΔΩ

1ο έργο Scratch για πειραματισμό

Το "WANTED" που κάναμε στην τάξη στον επεξεργαστή κειμένου.... πλέον πιό 'ζωντανό στο Scratch

 

Για να το δείτε το παραπάνω παιχνίδι, πατήστε εδώ

2ο έργο Scratch για πειραματισμό

Αφού....παίξετε φυσικά το παρακάτω παιχνίδι.

Προσπαθήσε να κάνετε κάποιο παρόμοιο, είτε προσθέτονας κι' άλλα αυτοκίνητα, είτε κάνοντας το πιό δύσκολο (ό βάτραχος να πηγαίνει πιό αργά και τα αυτοκίνητα πιο γρήγορα),

Είτε αλλάξτε το τελείως, βάζοντας άλλο ήρωα στην θέση του βάτραχου, διαφορετικούς εχθρούς(αυτοκίνητα) και φυσικά διαφορετικό σκηνικό.

Για να το δείτε το παραπάνω παιχνίδι, πατήστε εδώ

 

Κάν'τε κλικ εδώ, για να το δείτε στο Scartch

Και φυσικά μπορείτε να κατεβάσετε το Scratch Junuir ...από εδώ ( δουλεύει μόνο σε Tablet και κινητά Τηλέφωνα)

Σ' αυτήν την ενότητα, θα προσπαθήσουμε να μάθουμε τις βασικές αρχές προγραμματισμού των Η/Υ.

Θα χρησιμοποιήσουμε υλικό που προσφέρει η Code.org

logo.svgΗ code.org είναι μια μη κερδοσκοπική εταιρεία που προωθεί την εκπαίδευση στη Επιστήμη των Υπολογιστών.

Μηχανικοί Υπολογιστών από Google, Microsoft, Facebook και Twitter βοήθησαν στη δημιουργία αυτών των εκπαιδευτικών υλικών.

 

 

Θέμα : Οι 12 θεοί του Ολύμπου  

Σκοπός της Εργασίας

Να εξοικειωθούν οι μαθητές με την ανάπτυξη συνεργατικών κειμένων.
Να μεταβαίνουν σε μία ιστοσελίδα με χρήση υπερσυνδέσμων και να αναζητούν πληροφορίες.
Να μπορούν να εφαρμόζουν βασικές μορφοποιήσεις γραμματοσειράς .
Να μπορούν να αντιγράφουν μία εικόνα από το διαδίκτυο και να την εισάγουν σε έγγραφο κειμένου,
Να εξασκηθούν στην ομοιοκαταληξία.

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -