Μάθημα : Πληροφορική Β' τάξης
Κωδικός : 9230144106
9230144106 - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΑΪΒΑΝΟΥΛΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος

Οι Θεματικές ενότητες με τις οποίες ευελπιστώ να ασχοληθούμε είναι:
- Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή
- Δημιουργώ και εκφράζομαι με τη Ζωγραφική
- Δημιουργώ με τον κειμενογράφο
- Γνωρίζω το Διαδίκτυο – Επικοινωνώ και συνεργάζομαι
Περιγράφω με λόγια και εικόνες το αγαπημένο μου παιχνίδι
Κάνω κλικ ΕΔΩ
Εξτρα ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ...
Για να το:
Αλλάξτε ή τροποιήστε ήρωες και υπόβαθρα (σκηνικά), ώστε να φτιάξετε την δική σας διαδραστική Πασχαλιάτικη κάρτα
κάντε κλίκ ΕΔΩ
Κάντε το δικό σας παιχνίδι στο studio.code.org
Ή αλλάξτε το παρακάτω
Ένα δείγμα του Κώδικα του παραπάνω παιχνιδιού, μπορείτε να βρείτε εδώ
και να το τροποποιήσετε
Σ' αυτήν την ενότητα, θα προσπαθήσουμε να μάθουμε τις βασικές αρχές προγραμματισμού των Η/Υ.
Θα χρησιμοποιήσουμε υλικό που προσφέρει η Code.org
Η code.org είναι μια μη κερδοσκοπική εταιρεία που προωθεί την εκπαίδευση στη Επιστήμη των Υπολογιστών.
Μηχανικοί Υπολογιστών από Google, Microsoft, Facebook και Twitter βοήθησαν στη δημιουργία αυτών των εκπαιδευτικών υλικών.
Μάθημα 1ο Αλγόριθμος, ο 'άγνωστος', που είναι πάντα δίπλα μας (στις 'Εργασίες' υπάρχει αντίστοιχη άσκηση)
Μάθημα 2ο Ακολουθίες ,
α. στον σύνδεσμο Λαβύρινθος: Ακολουθία
β. στον σύνδεσμο Καλλιτέχνης: Ακολουθία
Μάθημα 3ο Επαναλαμβανόμαστε - Loops (προσεχώς)
α. στον σύνδεσμο Λαβύρινθος: Επαναλήψεις
β. στον σύνδεσμο Καλλιτέχνης: Επαναλήψεις
γ.στον σύνδεσμο Μέλισσα: Επαναλήψεις
Mάθημα 4ο - Πώς βρίσκουμε τα λάθη σ' ένα Πρόγραμμα;......... Εκσφαλμάτωση - (Blockly)
α. στον σύνδεσμο Εκσφαλμάτωση: Επαναλήψεις - Μέλισσα
β. στον σύνδεσμο Εκσφαλμάτωση: Καλλιτέχνης
Mάθημα 5ο - Αν;......... Αλλιώς;......... Συνθήκες (Blockly)
α. στον σύνδεσμο Μέλισσα: Συνθήκες
Mάθημα 6ο - Πουλάκι : Γεγονότα (Blockly)
α. στον σύνδεσμο Πουλάκι (Flappy Bird):Γεγονότα
Mάθημα 7ο - Εργαστήρι Παιχνιδιού: Δημιουργία ενός Σεναρίου
α. στον σύνδεσμο Δημιουργία Σεναρίου
από 7/12/20
από 10/12/20
Στο σύνδεσμο online Κειμενογράφος
θα βρείτε μερικά πρότυπα (παραδείγματα κειμένου) που θα πρέπει να συμπληρώσετε
Πατάτε στο και επιλέγετε να συμπληρώσετε με την σειρά, τα 4 προτεινόμενα πρότυπα.
Στο δε πρώτο (1ο) πρότυπο (κενό) γράψτε 5 άγρια ζώα και 5 κατοικίδια ζώα, καθένα σε ξεχωριστή γραμμή και με διαφορετικό χρώμα
Ας θυμηθούμε τα μέρη του Υπολογιστή.
Θα χρειαστεί να πάτε στις "Εργασίες", (στις επιλογές αριστερά), και να επιλέξετε την εργασία "Το Υλικό του Υπολογιστή. Εκεί θα βρείτε τι πρέπει να κάνετε.
Το Tux Paint χρησιμοποιείται από μαθητές σχολείων σε όλο τον κόσμο για να αποκτήσουν ικανότητες στην ψηφιακή σχεδίαση. Συνδυάζει μια εύχρηστη διεπαφή, διασκεδαστικά εφέ ήχου, και μια ενθαρρυντική μασκότ κινούμενων σχεδίων η οποία καθοδηγεί τα παιδιά καθώς χρησιμοποιούν το πρόγραμμα. Εδώ για να κατεβάσετε το Tux Paint για όλα τα λειτουργικά, εκτός Android κινητά που θα το κατεβάσουν από το αποθετήριο F-Droid |
|
To GCompris είναι μια σουίτα εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά ηλικίας 2- 10 ετών, διαθέσιμη σε όλες τις πλατφόρμες (Linux – πλήρης έκδοση, Windows, Mac). Στο εργαστήριο, για την Α’ και τη Β’ τάξη, μας αφορούν οι ασκήσεις που αναπτύσσουν την ικανότητα χειρισμού του πληκτρολογίου και του ποντικιού. ενώ ταυτόχρονα εξοικειώνονται με τα γράμματα και τους αριθμούς. Περισσότερες πληροφορίες και δυνατότητα μεταφόρτωσης ΕΔΩ. Ο κωδικός ενεργοποίησης είναι 141414. |
|
Το Sebran είναι μια σουίτα (πακέτο) εφαρμογών για παιδιά. Είναι διαθέσιμο και στα ελληνικά. Μπορείτε να το μεταφορτώσετε από ΕΔΩ. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε ΕΔΩ (Αγγ). Στη Α’ τάξη μάς αρέσει να βρίσκουμε τα γράμματα στο πληκτρολόγιο με την 'Βροχή Αλφαβήτας' και την 'Βροχή Γραμμάτων'! |
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -