Μάθημα : Πληροφορική Α' τάξης
Κωδικός : 9230144105
9230144105 - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΑΪΒΑΝΟΥΛΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος

Οι Θεματικές ενότητες με τις οποίες ευελπιστώ να ασχοληθούμε είναι:
- Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή
- Δημιουργώ και εκφράζομαι με τη Ζωγραφική
- Δημιουργώ με τον κειμενογράφο
- Γνωρίζω το Διαδίκτυο – Επικοινωνώ και συνεργάζομαι
Κάντε το δικό σας παιχνίδι (απο την αρχή) στο studio.code.org
Ή αλλάξτε το παρακάτω - και ολοκλήρωσε το - ώστε να έχεις το δικό σου, ξεχωριστό παιχνίδι στο κινητό της μαμάς
κάνε κλικ στην εικόνα
Ένα δείγμα του Κώδικα του παραπάνω παιχνιδιού, μπορείτε να βρείτε εδώ
και να το τροποποιήσετε
Η code.org είναι μια μη κερδοσκοπική εταιρεία που προωθεί την εκπαίδευση στη Επιστήμη των Υπολογιστών.
Μηχανικοί Υπολογιστών από Google, Microsoft, Facebook και Twitter βοήθησαν στη δημιουργία αυτών των εκπαιδευτικών υλικών.
Μάθημα 1ο Αλγόριθμος, ο 'άγνωστος', που είναι πάντα δίπλα μας (στις 'Εργασίες' υπάρχει αντίστοιχη άσκηση)
Μάθημα 2ο Ακολουθίες ,
στον σύνδεσμο Λαβύρινθος: Ακολουθία
Μάθημα 3ο Επαναλαμβανόμαστε - Loops (προσεχώς)
α. στον σύνδεσμο Λαβύρινθος: Επαναλήψεις
β. στον σύνδεσμο Μέλισσα: Επαναλήψεις
Mάθημα 4ο - Πώς βρίσκουμε τα λάθη σ' ένα Πρόγραμμα;......... Εκσφαλμάτωση - (Blockly)
στον σύνδεσμο Εκσφαλμάτωση: Επαναλήψεις - Μέλισσα
Mάθημα 5ο - Αν;......... Αλλιώς;......... Συνθήκες (Blockly)
α. στον σύνδεσμο Μέλισσα: Συνθήκες
Mάθημα 6ο - Πουλάκι : Γεγονότα (Blockly)
α. στον σύνδεσμο Πουλάκι (Flappy Bird):Γεγονότα
Mάθημα 7ο - Εργαστήρι Παιχνιδιού: Δημιουργία ενός Σεναρίου
α. στον σύνδεσμο Δημιουργία Σεναρίου
Δείτε το παρακάτω Video
και στις 'ΑΣΚΗΣΕΙΣ' θα βρείτε την άσκηση "ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ".
Μπορείτε να την κάνετε όσες φορές θέλετε και να δείτε το σκορ σας.
Μπορείτε να την βρείτε και στα "ΕΓΓΡΑΦΑ" ώς Βασικά τμήματα του Υπολογιστή
άν θέλετε να το τυπώσετε και να το δουλέψετε με μολύβι.
Σ' αυτήν την ενότητα, θα προσπαθήσουμε να μάθουμε τις βασικές αρχές προγραμματισμού των Η/Υ.
Θα χρησιμοποιήσουμε υλικό που προσφέρει η Code.org
Η code.org είναι μια μη κερδοσκοπική εταιρεία που προωθεί την εκπαίδευση στη Επιστήμη των Υπολογιστών.
Μηχανικοί Υπολογιστών από Google, Microsoft, Facebook και Twitter βοήθησαν στη δημιουργία αυτών των εκπαιδευτικών υλικών.
Μάθημα 1ο Ακολουθίες ,
α. στον σύνδεσμο Λαβύρινθος: Ακολουθία - Angry Bird
β. στον σύνδεσμο Eκσφαλματωση: Ακολουθία - Angry Bird
Μάθημα 2ο Ακολουθίες - Επαναλήψεις,
α. στον σύνδεσμο Λαβύρινθος: Ακολουθία - Μέλισσα
β. στον σύνδεσμο Επαναλήψεις - Angry Bird
γ. στον σύνδεσμο Επαναλήψεις - Μέλισσα
Μάθημα 3ο Εργαστήρι Παιχνιδιού: Δημιουργία ενός Σεναρίου
α. στον σύνδεσμο: Δημιουργία Διαλόγων
Καλλιτέχνης - Εύρεση των μοτίβων
α. στον σύνδεσμο: Καλλιτέχνης - Επανάληψη
Το Tux Paint χρησιμοποιείται από μαθητές σχολείων σε όλο τον κόσμο για να αποκτήσουν ικανότητες στην ψηφιακή σχεδίαση. Συνδυάζει μια εύχρηστη διεπαφή, διασκεδαστικά εφέ ήχου, και μια ενθαρρυντική μασκότ κινούμενων σχεδίων η οποία καθοδηγεί τα παιδιά καθώς χρησιμοποιούν το πρόγραμμα. Εδώ για να κατεβάσετε το TuxPaint για όλα τα λειτουργικά, εκτός Android κινητά που θα το κατεβάσουν από το αποθετήριο F-Droid |
|
To GCompris είναι μια σουίτα εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά ηλικίας 2- 10 ετών, διαθέσιμη σε όλες τις πλατφόρμες (Linux – πλήρης έκδοση, Windows, Mac). Στο εργαστήριο, για την Α’ και τη Β’ τάξη, μας αφορούν οι ασκήσεις που αναπτύσσουν την ικανότητα χειρισμού του πληκτρολογίου και του ποντικιού. ενώ ταυτόχρονα εξοικειώνονται με τα γράμματα και τους αριθμούς. Περισσότερες πληροφορίες και δυνατότητα μεταφόρτωσης ΕΔΩ. Ο κωδικός ενεργοποίησης είναι 141414. |
|
Το Sebran είναι μια σουίτα (πακέτο) εφαρμογών για παιδιά. Είναι διαθέσιμο και στα ελληνικά. Μπορείτε να το μεταφορτώσετε από ΕΔΩ. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε ΕΔΩ (Αγγ). Στη Α’ τάξη μάς αρέσει να βρίσκουμε τα γράμματα στο πληκτρολόγιο με την 'Βροχή Αλφαβήτας' και την 'Βροχή Γραμμάτων'! |
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -