Course : Αγγλικά B2

Course code : 9080010110

9080010110  -  ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΧΑΤΖΗ

Course Description

Course
  1. Κάνουμε επανάληψη το γράμμα "Oo"και το τραγούδι του.
  2. κάνουμε επανάληψη την ώρα στα Αγγλικά.

διαβάζουμε τις ανακοινώσεις-announcements και προχωρούμε ανάλογα στις ασκήσεις.

Units

 

HOW OLD ARE YOU?

How old are you? I’m older than you. (δύο φορές) 
I’m 1, I’m 2, I’m 3. I’m 4, I’m 5, I’m 6, I’m 7 years old. 
I’m 8, I’m 9, I’m 10 years old. (εναλλάξ)
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. (όλοι μαζί)
How old are you? I’m older than you. (δύο φορές)                                                             
I’m 1, I’m 2, I’m 3. I’m 4, I’m 5, I’m 6, I’m 7 years old. 
I’m 8, I’m 9, I’m 10 years old. 
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. (όλοι μαζί)
How old are you? I’m older than you. (δύο φορές) 

Ρωτάμε την ηλικία ενός παιδιού- απαντάμε στην σχετική ερώτηση.

Επαναλάβετε τους στίχους του τραγουδιού από τα links-συνδέσεις διαδικτύου.

http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/B_class/A_cycle/B_A05_M01.mp3

 

Επίσης, κάνω επανάληψη στο τετράδιο τα γράμματα και την λέξη που μάθαμε. Ακούω και το τραγούδι.

Aa, apple                   http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/A_M.mp3

Bb, bear                    http://rcel.ehttp://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/B_M.mp3

Cc, cat                       http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/C_M.mp3

Dd, dog                     http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/D_M.mp3

Παρουσιάζω τον εαυτό μου, χρησιμοποιώντας 3 βασικές φράσεις.

 

 Hello, I'm .............( λέω το όνομα μου).

I'm 7. ( λέω την ηλικία μου).

I like pizza,.......( λέω τι μου αρέσει).

 

κάνω επανάληψη στο τετράδιο τα επόμενα 4 γράμματα και την λέξη τους.

Ee, egg,          http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/E_M.mp3

Ff, fish,           http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/F_M.mp3

Gg, garden,     http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/G_M.mp3

Hh, hat,           http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/H_M.mp3

Επίσης, ακούω τα τραγούδια τους.

 

Easter eggs=πασχαλινά αυγά

Easter bunny=πασχαλινός λαγός

Happy Easter= Καλό Πάσχα

Τραγούδι:

IF YOU LIKE THE EASTER BUNNY

If you like the Easter Bunny, hop, hop, hop (πηδάμε σαν λαγουδάκιαhttp://http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/B_class/E_cycle/B_E06_M02.mp3
If you like the Easter Bunny, hop, hop, hop
If you like the Easter Bunny and you think he's really funny,
If you like the Easter Bunny, hop, hop, hop.

 

στον τοίχο=wall αριστερά θα βρείτε πασχαλινό βίντεο και ευχές

Κάνουμε επανάληψη στις λέξεις που αφορούν τα μέλη της οικογένειας.

Παρουσιάζουμε την οικογένεια μας με τις ακόλουθες φράσεις:

This is grandpa!  This is grandma!  This is mummy!  This is daddy!  This is brother!  This is sister!  This is baby!  This is me!

Τραγουδάμε το αντίστοιχο τραγούδι  http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/A_class/C_cycle/A_%CE%9304_M02.mp3

Επίσης, κάνουμε επανάληψη στα επόμενα 4 γράμματα, τις λέξεις και τα τραγούδια τους.

( οι καρτέλες με τα γράμματα βρίσκονται στα έγγραφα- documents)

Ii ,  indian  http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/I_M.mp3

Jj , jungle   http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/J_M.mp3

Kk , kite     http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/K_M.mp3

Li , lion       http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/L_M.mp3

Παρουσιάζουμε το καινούριο λεξιλόγιο που αφορά τα σχολικά αντικείμενα:

  1. book=βιβλίο
  2. bag=Τσάντα
  3. bin=κάδος απορριμάτων
  4. pen=στυλό
  5. pencil=μολύβι
  6. ruler=χάρακας       

Κάνουμε την σχετική εργασία αντιστοίχισης που είναι αναρτημένη στα documents-έγγραφα.

Κάνουμε τα επόμενα 4 γράμματα επανάληψη, γράφοντας το γράμμα και τη λέξη της καρτέλας (οι καρτέλες βρίσκονται στα έγγραφα-documents) στο τετράδιο αντιγραφής μας. Επίσης, ακούμε τα σχετικά τραγούδια.

Mm, monkey    http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/M_M.mp3

Nn, name    http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/N_M.mp3

Oo, o'clock  http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/O_M.mp3

Pp, pen    http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/P_M.mp3

Περιγραφή δραστηριότητας

Μιλάμε για τις ικανότητες ανθρώπων.

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να μιλούν για ικανότητες, π.χ. I/she/he can jump/ fly/run/walk/climb, να ρωτούν γι αυτές, π.χ. Can you/he/ she jump? και να δίνουν τις ανάλογες απαντήσεις, π.χ. Yes, I/ she/he can jump ή No, I/she/he can’t jump

Βήμα 1 Ξεκινάμε το μάθημα με το τραγούδι ‘Walking, walking’ (Β_Β09_Μ01στίχοι) το οποίο τα παιδιά έχουν διδαχτεί από την Α Δημοτικού. Ζητάμε από τα παιδιά να σηκωθούν και να σταθούν δίπλα στο θρανίο τους και να κάνουν ό,τι μας ζητάει το τραγούδι. Τραγουδάμε όλοι μαζί και εμείς δείχνουμε τις κινήσεις (περπατάμε, πηδάμε, κλπ.).

Βήμα 2 Μετά δείχνουμε στα παιδιά 4 εικόνες ανθρώπων (Β_Β09_C01) και τα ρωτούμε τι νομίζουν ότι αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν με ευκολία. Ρωτάμε, για παράδειγμα, ‘Can the baby walk/ run/ play basketball/football?’. Κάθε φορά που λέμε ένα νέο ρήμα δράσης στα Αγγλικά φροντίζουμε να το τονίζουμε ενώ παράλληλα χρησιμοποιούμε τις ανάλογες κινήσεις και χειρονομίες ώστε να σιγουρευτούμε ότι τα παιδιά αντιλαμβάνονται τη σημασία του. Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να απαντήσουν, δίνοντας την κατάλληλη απάντηση ‘Yes, s/he can.’ ή ‘Νο, s/he can’t.’ 

Μαθαίνουμε και γράφουμε στο τετράδιο τα 2 επόμενα καινούρια γράμματα και τα τραγούδια τους.

Στα έγγραφα-documents θα βρείτε τις καρτέλες των νέων γραμμάτων.

Qq, queen=βασίλισσα     http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/Q_M.mp3

Rr, rat=αρουραίος        http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/R_M.mp3

 

 Δείχνουμε στους μαθητές εικόνες ζώων     και ρωτάμε:

‘Can an elephant swim?/ Can a tiger run fast?/  Can an eagle fly?/ Can a kangaroo jump?/ Can a dolphin swim?/ Can a monkey climb a tree?, κλπ.

Προτρέπουμε τα παιδιά να απαντούν: ‘Yes, it can./ No, it can't. είτε εν χορώ είτε μεμονωμένα.

Επίσης, τους θυμίζουμε το τραγούδι: "can an elephant jump?"

http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/B_class/B_cycle/B_B09_M02.mp3

Agenda

Due day
Course event
System event
Personal event

Announcements

All announcements...
  • - There are no announcements -