Course Description

- Κάνουμε επανάληψη το γράμμα "Oo"και το τραγούδι του.
- κάνουμε επανάληψη την ώρα στα Αγγλικά.
διαβάζουμε τις ανακοινώσεις-announcements και προχωρούμε ανάλογα στις ασκήσεις.
How old are you? I’m older than you. (δύο φορές)
I’m 1, I’m 2, I’m 3. I’m 4, I’m 5, I’m 6, I’m 7 years old.
I’m 8, I’m 9, I’m 10 years old. (εναλλάξ)
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. (όλοι μαζί)
How old are you? I’m older than you. (δύο φορές)
I’m 1, I’m 2, I’m 3. I’m 4, I’m 5, I’m 6, I’m 7 years old.
I’m 8, I’m 9, I’m 10 years old.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. (όλοι μαζί)
How old are you? I’m older than you. (δύο φορές)
Ρωτάμε την ηλικία ενός παιδιού- απαντάμε στην σχετική ερώτηση.
Επαναλάβετε τους στίχους του τραγουδιού από τα links-συνδέσεις διαδικτύου.
http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/B_class/A_cycle/B_A05_M01.mp3
Επίσης, κάνω επανάληψη στο τετράδιο τα γράμματα και την λέξη που μάθαμε. Ακούω και το τραγούδι.
Aa, apple http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/A_M.mp3
Bb, bear http://rcel.ehttp://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/B_M.mp3
Παρουσιάζω τον εαυτό μου, χρησιμοποιώντας 3 βασικές φράσεις.
Hello, I'm .............( λέω το όνομα μου).
I'm 7. ( λέω την ηλικία μου).
I like pizza,.......( λέω τι μου αρέσει).
κάνω επανάληψη στο τετράδιο τα επόμενα 4 γράμματα και την λέξη τους.
Ee, egg, http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/E_M.mp3
Ff, fish, http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/F_M.mp3
Gg, garden, http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/G_M.mp3
Hh, hat, http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/H_M.mp3
Επίσης, ακούω τα τραγούδια τους.
Easter eggs=πασχαλινά αυγά
Easter bunny=πασχαλινός λαγός
Happy Easter= Καλό Πάσχα
Τραγούδι:
IF YOU LIKE THE EASTER BUNNY
If you like the Easter Bunny, hop, hop, hop (πηδάμε σαν λαγουδάκια) http://http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/B_class/E_cycle/B_E06_M02.mp3
If you like the Easter Bunny, hop, hop, hop
If you like the Easter Bunny and you think he's really funny,
If you like the Easter Bunny, hop, hop, hop.
στον τοίχο=wall αριστερά θα βρείτε πασχαλινό βίντεο και ευχές
Κάνουμε επανάληψη στις λέξεις που αφορούν τα μέλη της οικογένειας.
Παρουσιάζουμε την οικογένεια μας με τις ακόλουθες φράσεις:
This is grandpa! This is grandma! This is mummy! This is daddy! This is brother! This is sister! This is baby! This is me!
Τραγουδάμε το αντίστοιχο τραγούδι http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/A_class/C_cycle/A_%CE%9304_M02.mp3
Επίσης, κάνουμε επανάληψη στα επόμενα 4 γράμματα, τις λέξεις και τα τραγούδια τους.
( οι καρτέλες με τα γράμματα βρίσκονται στα έγγραφα- documents)
Ii , indian http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/I_M.mp3
Jj , jungle http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/J_M.mp3
Παρουσιάζουμε το καινούριο λεξιλόγιο που αφορά τα σχολικά αντικείμενα:
- book=βιβλίο
- bag=Τσάντα
- bin=κάδος απορριμάτων
- pen=στυλό
- pencil=μολύβι
- ruler=χάρακας
Κάνουμε την σχετική εργασία αντιστοίχισης που είναι αναρτημένη στα documents-έγγραφα.
Κάνουμε τα επόμενα 4 γράμματα επανάληψη, γράφοντας το γράμμα και τη λέξη της καρτέλας (οι καρτέλες βρίσκονται στα έγγραφα-documents) στο τετράδιο αντιγραφής μας. Επίσης, ακούμε τα σχετικά τραγούδια.
Mm, monkey http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/M_M.mp3
Nn, name http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/N_M.mp3
Oo, o'clock http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/O_M.mp3
Περιγραφή δραστηριότητας
Μιλάμε για τις ικανότητες ανθρώπων.
Γλωσσικοί στόχοι
- Να μιλούν για ικανότητες, π.χ. I/she/he can jump/ fly/run/walk/climb, να ρωτούν γι αυτές, π.χ. Can you/he/ she jump? και να δίνουν τις ανάλογες απαντήσεις, π.χ. Yes, I/ she/he can jump ή No, I/she/he can’t jump
Βήμα 1 Ξεκινάμε το μάθημα με το τραγούδι ‘Walking, walking’ (Β_Β09_Μ01, στίχοι) το οποίο τα παιδιά έχουν διδαχτεί από την Α Δημοτικού. Ζητάμε από τα παιδιά να σηκωθούν και να σταθούν δίπλα στο θρανίο τους και να κάνουν ό,τι μας ζητάει το τραγούδι. Τραγουδάμε όλοι μαζί και εμείς δείχνουμε τις κινήσεις (περπατάμε, πηδάμε, κλπ.).
Βήμα 2 Μετά δείχνουμε στα παιδιά 4 εικόνες ανθρώπων (Β_Β09_C01) και τα ρωτούμε τι νομίζουν ότι αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν με ευκολία. Ρωτάμε, για παράδειγμα, ‘Can the baby walk/ run/ play basketball/football?’. Κάθε φορά που λέμε ένα νέο ρήμα δράσης στα Αγγλικά φροντίζουμε να το τονίζουμε ενώ παράλληλα χρησιμοποιούμε τις ανάλογες κινήσεις και χειρονομίες ώστε να σιγουρευτούμε ότι τα παιδιά αντιλαμβάνονται τη σημασία του. Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να απαντήσουν, δίνοντας την κατάλληλη απάντηση ‘Yes, s/he can.’ ή ‘Νο, s/he can’t.’
Μαθαίνουμε και γράφουμε στο τετράδιο τα 2 επόμενα καινούρια γράμματα και τα τραγούδια τους.
Στα έγγραφα-documents θα βρείτε τις καρτέλες των νέων γραμμάτων.
Qq, queen=βασίλισσα http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/Q_M.mp3
Rr, rat=αρουραίος http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/letters/R_M.mp3
Δείχνουμε στους μαθητές εικόνες ζώων και ρωτάμε:
‘Can an elephant swim?/ Can a tiger run fast?/ Can an eagle fly?/ Can a kangaroo jump?/ Can a dolphin swim?/ Can a monkey climb a tree?, κλπ.
Προτρέπουμε τα παιδιά να απαντούν: ‘Yes, it can./ No, it can't.’ είτε εν χορώ είτε μεμονωμένα.
Επίσης, τους θυμίζουμε το τραγούδι: "can an elephant jump?"
http://rcel.enl.uoa.gr/files/peap/B_class/B_cycle/B_B09_M02.mp3
Agenda
Announcements
All announcements...- - There are no announcements -