Μάθημα : Mαθηματικά Α Γυμνασίου 2024-2025
Κωδικός : 3501030340
3501030340 - ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΑΚΡΗ
Περιγραφή Μαθήματος

Καλωσορίσατε στο ηλεκτρονικό μάθημα για το σχολικό έτος 2024-2025
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α' Γυμνασίου - ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Τοίχος μαθήματος
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το παιχνίδι του μήνα: Got It!
Blog
Υλικό για τις εξετάσεις
-
Μαθησιακοί στόχοι
Τρόπος διδασκαλίας
Μικτή διδασκαλία
Στοιχεία μαθήματος
- Αριθμός Εκπαιδευόμενων: 30
- Αριθμός Μαθημάτων: 1
- Χρόνος Μαθήματος: 10
- Χρόνος στο σπίτι: 5
- Συνολικός χρόνος: 15
- Τι μαθαίνω
1.1 Φυσικοί αριθμοί - Διάταξη Φυσικών - Στρογγυλοποίηση
- ποιοί είναι οι φυσικοί αριθμοί
-
-
να αντιστοιχίζω τους φυσικούς αριθμούς με σημεία του άξονα
- να συγκρίνω φυσικούς αριθμούς
- να στρογγυλοποιώ φυσικούς αριθμούς
-
- Τι μαθαίνω
1.2. Πρόσθεση - Αφαίρεση και Πολλαπλασιασμός φυσικών αριθμών
- Προσθέτω, αφαιρώ και πολλαπλασιάζω φυσικούς αριθμούς
- Γνωρίζω τις ιδιότητες των πράξεων και τις χρησιμοποιώ στον υπολογισμό της τιμής μιας παράστασης
- Εκτελώ τις πράξεις σε μια αριθμητική παράσταση με την προβλεπόμενη προτεραιότητα
- Τι μαθαίνω
-
- Κατανοώ την έννοια της δύναμης αν και διαβάζω δυνάμεις
- Υπολογίζω δυνάμεις με μικρό εκθέτη και για τις δυνάμεις του 10 εφαρμόζω τις ισότητες: 10ν = 10 ... 0 (ν μηδενικά), 2 × 10ν = 20 ... 0 (ν μηδενικά) κ.λπ.
- Εφαρμόζω την προτεραιότητα των πράξεων στον υπολογισμό παραστάσεων με δυνάμεις και παρενθέσεις
- Τι μαθαίνω
1.4 Ευκλείδεια διαίρεση - Διαιρετότητα
-
- Γνωρίζω την ταυτότητα της ευκλείδιας διαίρεσης
- Υπολογίζω το πηλίκο και το υπόλοιπο της ευκλείδιας διαίρεσης δύο ακεραίων και γράφω την ισότητα αυτής
- Κατανοώ ότι οι εκφράσεις: "Ο Δ είναι πολλαπλάσιο του δ", "Ο δ είναι διαιρέτης του Δ" και "Ο Δ διαιρείται με τον δ" είναι ισοδύναμες με την έκφραση: "Η ευκλείδεια διαίρεση του Δ με τον δ είναι τέλεια"
- Τι μαθαίνω
1.5 Χαρακτήρες διαιρετότητας - Μ.Κ.Δ. - Ε.Κ.Π. - Ανάλυση αριθμού σε γινόμενο πρώτων παραγόντων.
-
- Γνωρίζω ποιοι αριθμοί λέγονται πρώτοι και ποιοι σύνθετοι
- Γνωρίζω και χρησιμοποιώ τα κριτήρια διαιρετότητας με το 2, το 4, το 5 και το 10 καθώς και με το 3 και το 9
- Αναλύω δύο ή περισσότερους αριθμούς σε γινόμενο πρώτων παραγόντων και βρίσκω μ αυτόν τον τρόπο το Μ.Κ.Δ. και το Ε.Κ.Π. αυτών
- Τι μαθαίνω
-
- Κατανοώ την έννοια του κλάσματος μέσα από διαδικασίες χωρισμού του "όλου" σε μέρη
- Κατανοώ την έννοια του κλάσματος μέσα από διαδικασία αναζήτησης σχέσης μεταξύ ομοειδών ποσοτήτων.
- Υπολογίζω με τη μέθοδο αναγωγής στη μονάδα την τιμή ενός μέρους από το όλο.
- Υπολογίζω την τιμή του όλου από την τιμή ενός μέρους του.
- Τι μαθαίνω
-
- Κατανοώ την έννοια των ισοδύναμων κλασμάτων.
- Απλοποιώ τα κλάσματα.
- Μετατρέπω κλάσματα σε ομώνυμα.
- Χρησιμοποιώ τη "χιαστί ιδιότητα" για τον έλεγχο της ισοδυναμίας των κλασμάτων
- Τι μαθαίνω
2.4 Πρόσθεση και Αφαίρεση κλασμάτων
-
- Προσθέτω και αφαιρώ κλάσματα.
- Λύνω σχετικά προβλήματα.
- Τι μαθαίνω
2.5. Πολλαπλασιασμός κλασμάτων
-
- Πολλαπλασιάζω κλάσματα.
- Βρίσκω τον αντίστροφο ενός αριθμού.
- Γνωρίζω τις ιδιότητες των πράξεων, τις διατυπώνω με τη βοήθεια των συμβόλων και τις χρησιμοποιώ στον υπολογισμό της τιμής μιας παράστασης.
- Τι μαθαίνω
-
- Κατανοώ την έννοια των ποσοστών και διαπιστώνω τη χρησιμότητα τους στις εφαρμογές
- Γράφω ένα δεκαδικό κλάσμα ως ποσοστό και αντιστρόφως
-
- Λύνω προβλήματα με ποσοστά
- Παριστάνω ποσοστά με διαγράμματα
- Τι μαθαίνω
-
- Γνωρίζω τα στοιχεία του τριγώνου
- Γνωρίζω τα είδη των τριγώνων
Β.3.2. Άθροισμα γωνιών τριγώνου - Ιδιότητες ισοσκελούς τριγώνου
-
- Γνωρίζω ότι το άθροισμα των γωνιών ενός τριγώνου είναι 180°
- Γνωρίζω τις ιδιότητες του ισοσκελούς τριγώνου και του ισοπλεύρου τριγώνου
-
- Γνωρίζω ποιο τετράπλευρο ονομάζεται παραλληλόγραμμο, ποιο ορθογώνιο, ποιο ρόμβος, ποιο τετράγωνο και ποιο τραπέζιο
- Χαράσσω τα ύψη του παραλληλογράμμου και του τραπεζίου
Β.3.4. & Ιδιότητες τετραπλεύρων
-
- Γνωρίζω τις ιδιότητες του παραλληλογράμμου, του ορθογωνίου, του ρόμβου και του ισοσκελούς τραπεζίου
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...-
Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2025 - 11:27 π.μ.
-
Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2025 - 3:55 μ.μ.
-
Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025 - 1:23 μ.μ.