Μάθημα : Χρήση μουσικών όρων στα αγγλικά

Κωδικός : 2706015486

2706015486  -  ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΙΤΣΟΥ

Μάθημα

Μάθημα: Χρήση μουσικών όρων στα Αγγλικά
Target Group: Μαθητές Γυμνασίου, ηλικίας 12-15 ετών
Διάρκεια: 45 λεπτά


Στόχοι Μαθήματος:

  1. Γλωσσικοί Στόχοι:

    • Ενίσχυση λεξιλογίου γύρω από μουσικούς όρους (π.χ., "melody", "tempo", "rhythm").
    • Εξάσκηση στην περιγραφή μουσικών εννοιών στα Αγγλικά.
  2. Μουσικοί Στόχοι:

    • Κατανόηση βασικών μουσικών όρων και σύνδεσή τους με τη γλώσσα.
  3. Δεξιότητες:

    • Ανάπτυξη ακουστικής κατανόησης και ικανότητας περιγραφής μουσικής στα Αγγλικά.

Μεθοδολογία:

  • Ακουστική μάθηση με παραδείγματα μουσικών κομματιών.
  • Ομαδική συνεργασία για την ανάλυση μουσικών κομματιών και την παραγωγή λόγου.
  • Διαδραστική παρουσίαση με ερωτήσεις και συζητήσεις για ενεργή συμμετοχή.

Στάδια Μαθήματος:

  1. Εισαγωγή (5 λεπτά):

    • Παρουσίαση βασικών μουσικών όρων (melody, rhythm, tempo) και σύνδεσή τους με τα Αγγλικά.
    • Σύντομη συζήτηση για το πώς η μουσική επηρεάζει τη γλώσσα.
  2. Δραστηριότητα 1: Ανάλυση Μουσικού Αποσπάσματος (15 λεπτά):

    • Ακρόαση ενός μουσικού αποσπάσματος (π.χ., pop ή κλασικό κομμάτι).
    • Ομαδική συζήτηση: Οι μαθητές περιγράφουν τη μουσική χρησιμοποιώντας τους όρους που έμαθαν (π.χ., "The tempo is fast", "The rhythm is steady").
  3. Δραστηριότητα 2: Στίχοι και Μουσικοί Όροι (15 λεπτά):

    • Παίξτε ένα τραγούδι με απλούς στίχους (π.χ., pop τραγούδι).
    • Οι μαθητές εντοπίζουν και εξηγούν μουσικούς όρους στους στίχους (π.χ., "beat", "melody").
    • Σύντομη συζήτηση για το συναισθηματικό περιεχόμενο του τραγουδιού.
  4. Κλείσιμο και Ανασκόπηση (5 λεπτά):

    • Ανακεφαλαίωση των μουσικών όρων.
    • Ερωτήσεις ανατροφοδότησης για την κατανόηση των μαθητών και τη σύνδεση μουσικής με γλώσσα.

Εργασία για το Σπίτι (προαιρετική):

  • Να επιλέξουν ένα αγαπημένο τους τραγούδι, να το ακούσουν και να το περιγράψουν στα Αγγλικά χρησιμοποιώντας τους όρους του μαθήματος.

Εκτίμηση Μαθησιακής Απόδοσης:

  1. Συμμετοχή στην ομαδική συζήτηση (40%)
  2. Χρήση μουσικών όρων στην ανάλυση (40%)
  3. Κατανόηση των στίχων και της μουσικής έννοιας (20%)

Με αυτό το σχέδιο, οι μαθητές θα αναπτύξουν τις γλωσσικές και μουσικές τους δεξιότητες μέσα από μια διασκεδαστική και διαδραστική διαδικασία.

 

Ενότητες

Οι διδακτικοί στόχοι του μαθήματος είναι οι εξής:

1. Ανάπτυξη μουσικής ορολογίας στα αγγλικά

  • Οι μαθητές να γνωρίσουν και να κατανοήσουν βασικούς μουσικούς όρους στα αγγλικά (π.χ. tempo, dynamics, rhythm, scale, chord).
  • Να μάθουν τη χρήση αυτών των όρων τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά, με στόχο την ενσωμάτωσή τους στο καθημερινό μουσικό τους λεξιλόγιο.

2. Κατανόηση και χρήση της μουσικής γλώσσας στην πράξη

  • Οι μαθητές να μπορούν να αναγνωρίζουν και να ερμηνεύουν μουσικούς όρους σε παρτιτούρες, μουσικά έργα και οδηγίες.
  • Να μπορούν να συζητούν μουσικά έργα και εκτελέσεις χρησιμοποιώντας τους σωστούς μουσικούς όρους στα αγγλικά.

3. Αναγνώριση και εφαρμογή μουσικών φαινομένων

  • Να μάθουν να συνδέουν την έννοια των μουσικών όρων με την αντίστοιχη μουσική πρακτική (π.χ. να κατανοούν την έννοια του "crescendo" και να το αναγνωρίζουν σε ένα μουσικό έργο).

4. Δημιουργία διαλόγου για τη μουσική μέσω των όρων

  • Να αναπτύξουν την ικανότητα να συμμετέχουν σε συζητήσεις και αναλύσεις μουσικών έργων στα αγγλικά, χρησιμοποιώντας τις σωστές μουσικές ορολογίες.
  • Να αποκτήσουν την ικανότητα να περιγράφουν μουσικά κομμάτια ή εκτελέσεις χρησιμοποιώντας εξειδικευμένη μουσική γλώσσα (π.χ. "forte", "allegro", "legato", "staccato").

5. Ανάπτυξη της ακουστικής κατανόησης

  • Οι μαθητές να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν διαφορετικά μουσικά φαινόμενα μέσω της ακρόασης και να τα περιγράφουν χρησιμοποιώντας μουσικούς όρους στα αγγλικά.

6. Διαπολιτισμική κατανόηση και μουσική γλώσσα

  • Να κατανοήσουν τη σύνδεση των μουσικών όρων με διαφορετικά μουσικά στυλ και παραδόσεις και πώς οι όροι αυτοί χρησιμοποιούνται διεθνώς.

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -