Μάθημα : Πληροφορική Β' Γυμνασίου
Κωδικός : 2704022253
2704022253 - ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος

Στις μέρες μας ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή με Νέες Τεχολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.). Διαρκώς απαιτούμε πιο σύγχρονες υπολογιστικές μηχανές, με μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ. Αρκεί να σημειωθεί ότι η υπολογιστική ισχύς που έχει μια σύγχρονη παιχνιδομηχανή είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που είχαν οι πρώτοι υπολογιστές, οι οποίοι χρησιμοποιήθηκαν για διάφορες επιστημονικές ανακλύψεις, όπως για την αποστολή του πρώτου ανθρώπου στο φεγγάρι. Αποτελεί λοιπόν ζητούμενο της εποχής μας η αξιολόγηση των προσωπικών μας αναγκών στη χρήση των νέων Τ.Π.Ε., καθώς και η αποδοτικότερη αξιοποίηση των τεχνολογιών που έχουμε κάθε φορά στην διάθεσή μας. Η κατανόηση των διαχρονικών εννοιών της Πληροφορικής μπορεί να βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση.
Μέσα από τις έννοιες που διαπραγματεύεται το βιβλίο και το μάθημα της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο επιδιώκεται ο εμπλουτισμός των γνώσεων των μαθητών σε διαχρονικά θέματα της Πληροφορικής. Παράλληλα με την αξιοποίηση των υπολογιστών του σχολικού εργαστηρίου (ως εργαλεία μάθησης και σκέψης) επιδιώκεται η διαμόρφωση μιας κριτικής στάσης απέναντι στην χρήση των νέων τεχνολογιών στην καθημερινή μας ζωή.
εδώ μπορείτε να βρείτε τα comic όλων των ομάδων:
https://padlet.com/team1gymptol/comicbook
Συγχαρητήρια σε όλους και όλες για την υπέροχη δουλειά που κάνατε!
Καλό καλοκαίρι!
<3
Φέτος το σχολείο μας έγινε μέλος του Εθνικού Θεματικού Δικτύου Σχολείων «Παιδεία στα Μέσα: τηλεόραση, διαδίκτυο, κινηματογράφος».
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσονται και οι δραστηριότητες που θα υλοποιηθούν στο μάθημα της Πληροφορικής το διάστημα Φεβρουαρίου-Μαΐου 2023 οι οποίες έχουν σαν στόχο την προετοιμασία των μαθητών και των μαθητριών μας ώστε να είναι σε θέση να:
- Αναπτύξουν κριτική σκέψη και να αξιολογούν τις ιστοσελίδες, τα e-mail, και κάθε άλλο διαδικτυακό περιεχόμενο.
- Προστατεύουν τον εαυτό τους από διαδικτυακές απειλές, όπως εκφοβισμό (bullying) και απάτες.
- Φέρονται έξυπνα όταν μοιράζονται πληροφορίες: τι, πότε, πώς και με ποιον.
- Συμπεριφέρονται με ευγένεια και σεβασμό στους διαδικτυακούς συνομιλητές τους, σεβόμενοι ταυτόχρονα και τη δική τους ιδιωτικότητα.
- Ζητούν βοήθεια σε δύσκολες καταστάσεις, είτε από τους γονείς είτε από κάποιον άλλον ενήλικα που εμπιστεύονται.
Στην ενότητα αυτή θα βρείτε το απαραίτητο εκπαιδευτικό υλικό.
Θα περιμένω από εσάς να ετοιμάσετε σύντομα βίντεο που απαντούν στις παρακάτω ερωτήσεις. Θα τα στείλετε στο email team.1gym.ptol@gmail.com μέχρι τις 26/04/2023
Α. Τι είναι η διαδικτυακή διαφήμιση; Τι είναι τα social media και πως γίνεται διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα; Instagram influencers. Διαγωνισμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Β. Τι είναι το youtube; τι είναι ο youtuber; τι γνωρίζετε για τις προκλήσεις στο διαδίκτυο (online challenges); Γιατί είναι τόσο δημοφιλείς στους νέους; Μπορούν να γίνουν επικίνδυνες;
Συνδιαστική δραστηριότητα: Ταξινόμηση, φίλτρα, γραφήματα στα υπολογιστικά φύλλα.
Υποθετικό σενάριο: Έρευνα γρηγορότερης πληκτρολόγησης.
- Υπολιγισμός επιδόσεων πληκτρολόγησης: https://10fastfingers.com/typing-test/greek
- Καταγραφή επιδόσεων στην ηλεκτρονική φόρμα
- Επεξεργασία δεδομένων υπολογιστικού φύλλου.
Το εσωτερικό του υπολογιστή
- Επεξεργαστής
- Κύρια μνήμη (RAM)
- Βοηθητική μνήμη (Σκληρός δίσκος)
- Μητρική πλακέτα
- Θύρες επέκτασης
Θυμηθείτε όσα συζητήσαμε δουλεύοντας πάνω στην συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης ρίχνοντας παράλληλα μια ματιά στην διαδραστική εικόνα εδώ.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -