Μάθημα : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : 2704010222
2704010222 - ΜΑΡΙΑ ΓΚΙΝΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -
Οι παραγωγικές μονάδες αποτελούν την ατμομηχανή της οικονομίας και συνδέονται άμεσα με την ποιότητα ζωής σε μία κοινωνία.
Την επιροή αυτή στην οικονομία βίωσε η πόλη μας με την έλευση της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού.
Ωστόσο η συρρίκνωση της υπαίθρου είναι ένα σύγχρονο παγκόσμιο φαινόμενο, που ο μόνος τρόπος για να αντιμετωπιστεί είναι η δημιουργία καινοτόμων παραγωγικών μονάδων που θα επαναφέρουν τον τοπικό πληθυσμό στον τόπο τους.
Τα τελευταία 30 χρόνια υπάρχει ραγδαία εκβιομηχάνιση στις χώρες της Ασίας , στην Τουρκία καθώς καισε κάποιες Βαλκανικές χώρες.
Οι σύγχρονες παραγωγικές μονάδες απευθύνονται σε παγκόσμιες αγορές -και όχι εθνικές-, ενώ έχοντας μεταφερθεί στην Ασία έχουν μειώσει δραστικά το κόστος παραγωγής μέσω της φτηνής εργασίας.
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2194/Technologia_B-Gymnasiou_html-empl/
ΣΚΟΠΟΣ του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τους παράγοντες που επηρεάζουν την κερδοφορία μιας επιχείρησης.
ΣΚΟΠΟΣ να κατανοήσουν οι μαθητές πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της τεχνολογίας σε όλους τους τομείς παραγωγής.
Θα αναλυθούν συνοπτικά οι έννοιες : αρχή της πρόληψης, αειφόρος ανάπτυξη. Επίσης θα γίνει σύντομη αναφορά στην οικολογική κρίση και στις πράσινες επιχειρήσεις.
οι μαθητές θα κατανοήσουν τον κομβικό ρόλο του διευθυντη marketig.
Δημιουργήστε εύκολα και γρήγορα το logo της επιχείρησής σας ....και μη ξεχνατε πως η ονοματοδοσία και το logo της επιχειρησης σας (εταιρικη ταυτότητα) εκπροσωπουν τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, εκτυπωνονται στις συσκευασίες και σε όλα τα έγγραφα της επιχείρησης και ειναι καλά να είνα διαχρονικά .
Πρωταρχικής σημασίας μετά το στήσιμο της ςπιχείρησης και αφού έχει σχεδιαστεί η εταιρική ταυτότητα, είναι η δημιουργία της customer persona, δηλαδή η περιγραφή του ιδανικού καταναλωτή. Αυτό γίνεται από το διευθυντή μαρκετιγκ μεσα από την έρευνα αγοράς που διοργανώνει χρησιμοποιώντας είτε ερωτηματολόγια , είτε προσωπικές συνεντεύξεις.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -