Μάθημα : A EPAL (ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ)
Κωδικός : 2240061269
2240061269 - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΕΩΡΓΟΛΟΠΟΥΛΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος
Στο παρόν μάθημα πρόκειται να παρουσιαστεί υλικό για τους μαθητές της Α' Τάξης ΕΠΑΛ που αφορά στα μάθημα Αγγλικών Γενικής Παιδείας.
-
ΑΓΓΛΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Α' ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ
Το μάθημα Αγγλικών Α’ τάξης ΕΠΑΛ περιλαμβάνει βασικές γραμματικές δομές, λεξιλόγιο καθημερινής επικοινωνίας και ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής λόγου.
Οι μαθητές θα εξασκηθούν σε προφορικές και γραπτές δραστηριότητες, χρησιμοποιώντας αυθεντικό υλικό και ψηφιακές ασκήσεις μέσα από την e-class.Μαθησιακοί στόχοι
Στο τέλος του μαθήματος οι μαθητές θα μπορούν:
1. Γλωσσικές Δεξιότητες
Listening (Κατανόηση προφορικού λόγου)
-
Να κατανοούν το κεντρικό νόημα σύντομων, αυθεντικών προφορικών κειμένων.
-
Να αναγνωρίζουν βασικές πληροφορίες (ποιος, πού, πότε, γιατί).
-
Να ακολουθούν απλές προφορικές οδηγίες και καθημερινά αιτήματα.
-
Να εξοικειώνονται με διαφορετικές προφορικές προφορές της Αγγλικής.
Speaking (Παραγωγή προφορικού λόγου)
-
Να μπορούν να συστήνονται, να περιγράφουν τον εαυτό τους, την οικογένεια και το σχολικό/εργασιακό τους περιβάλλον.
-
Να συμμετέχουν σε απλές καθημερινές συζητήσεις, εκφράζοντας απόψεις και συναισθήματα.
-
Να ζητούν και να δίνουν κατευθύνσεις ή πληροφορίες.
-
Να μιλούν χρησιμοποιώντας βασικές γραμματικές δομές και επαρκές λεξιλόγιο.
Reading (Κατανόηση γραπτού λόγου)
-
Να κατανοούν αυθεντικά σύντομα κείμενα (άρθρα, ανακοινώσεις, διαφημίσεις, οδηγίες).
-
Να εντοπίζουν ειδικές πληροφορίες, βασικές ιδέες και συμπεράσματα.
-
Να αναπτύσσουν δεξιότητες σάρωσης (scanning) και επισκόπησης (skimming).
Writing (Παραγωγή γραπτού λόγου)
-
Να γράφουν σύντομες παραγράφους και απλά κείμενα (email, σημειώματα, περιγραφές).
-
Να οργανώνουν το κείμενό τους με σαφή αρχή–μέση–τέλος.
-
Να χρησιμοποιούν βασικό λεξιλόγιο και γραμματική με επάρκεια για να επικοινωνήσουν το μήνυμά τους.
2. Γραμματική & Λεξιλόγιο
Grammar
-
Να χρησιμοποιούν σωστά βασικούς χρόνους: Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Future forms.
-
Να σχηματίζουν σωστά ερωτήσεις και αρνήσεις.
-
Να κατανοούν και να χρησιμοποιούν βασικές αντωνυμίες, επίθετα, επιρρήματα και προσδιορισμούς.
-
Να χρησιμοποιούν συνδέσμους (and, but, because, so) για να ενώνουν ιδέες.
Vocabulary
-
Απόκτηση λεξιλογίου σχετικού με:
-
καθημερινές δραστηριότητες
-
σχολείο & επάγγελμα
-
τεχνολογία & διαδίκτυο
-
ταξίδια – μετακινήσεις
-
περιβάλλον – υγεία
-
-
Χρήση λεξιλογίου για περιγραφές ατόμων, αντικειμένων και χώρων.
3. Διαπολιτισμικές & Ψηφιακές Δεξιότητες
-
Να αναγνωρίζουν βασικά στοιχεία πολιτισμού σε αγγλόφωνες χώρες.
-
Να χρησιμοποιούν υπεύθυνα το διαδίκτυο για αναζήτηση πληροφοριών στα Αγγλικά.
-
Να αποκτήσουν δεξιότητες ψηφιακής επικοινωνίας (email etiquette, ασφαλής χρήση).
4. Επικοινωνιακοί & Κοινωνικοί Στόχοι
-
Να συνεργάζονται σε ομαδικές εργασίες χρησιμοποιώντας την Αγγλική γλώσσα.
-
Να αναπτύσσουν αυτοπεποίθηση στη χρήση της γλώσσας σε πραγματικά πλαίσια.
-
Να ακολουθούν κανόνες netiquette στην ηλεκτρονική επικοινωνία (χρήσιμο και για eTwinning).
5. Στόχοι Αξιολόγησης
-
Να μπορούν να ολοκληρώνουν δραστηριότητες που εξετάζουν κατανόηση, παραγωγή και χρήση γλώσσας.
-
Να αξιολογούν την προσωπική τους πρόοδο μέσω αυτοαξιολόγησης.
-
Να αναγνωρίζουν δυνατά σημεία και περιοχές προς βελτίωση.
Διδάσκοντες
Παρασκευή Γεωργολοπούλου
Ομάδα στόχος
Το μάθημα απευθύνεται σε μαθητές Α' τάξης ΕΠΑΛ
-
Στο μάθημα “Hydra Island” οι μαθητές θα μάθουν να περιγράφουν το νησί της Ύδρας, να παρουσιάζουν αξιοθέατα και δραστηριότητες και να δημιουργούν μια μικρή τουριστική παρουσίαση, ενώ θα εξασκηθούν στη χρήση του Simple Past για να περιγράψουν γεγονότα και εμπειρίες από το ταξίδι τους.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -