Μάθημα : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Κωδικός : 2051020269

Μάθημα

Το βιβλίο http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2716/Pliroforiki_B-Lykeiou_html-empl/

Διδακτικές Ενότητες 
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Κεφάλαιο 1.1. Επιστήμη των Υπολογιστών 
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η
Κεφάλαιο 2.1. Πρόβλημα 
Κεφάλαιο 2.2
(Εκτός των 2.2.2, 2.2.3, 2.2.4, 2.2.7.5, 2.2.7.6, 2.2.8, 2.2.10) 
Κεφάλαιο 2.3
(Εκτός των 2.3.1.2, 2.3.1.3, 2.3.3) 
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η
Κεφάλαιο 3.1
Κεφάλαιο 3.2
Κεφάλαιο 3.3
Κεφάλαιο 3.4

Ενότητες

1. Προετοιμασία της Δράσης

  • Στόχοι: Να προσφέρετε συντροφιά και ψυχαγωγία στους ηλικιωμένους, να ενισχύσετε τη διαγενεακή επικοινωνία και να καταγράψετε ιστορίες τους.
  • Συνεργασία με φορείς: Επικοινωνήστε με γηροκομεία, κέντρα ημερήσιας φροντίδας ή λέσχες ηλικιωμένων για να προγραμματίσετε τις επισκέψεις.
  • Κατανομή ρόλων: Χωρίστε την τάξη σε ομάδες που θα αναλάβουν διαφορετικές ευθύνες (ανάγνωση, ηχογράφηση, καταγραφή, φωτογράφιση της δράσης κ.λπ.).
  • Επιλογή κειμένων: Επιλέξτε σύντομες, ενδιαφέρουσες και ευχάριστες ιστορίες ή ποιήματα που θα διαβάσετε στους ηλικιωμένους. Μπορείτε να ρωτήσετε εκ των προτέρων για τις προτιμήσεις τους.
  • Εκπαίδευση: Συζητήστε πώς να προσεγγίσετε τους ηλικιωμένους με σεβασμό και υπομονή.
  • ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΠΗ

    26510 54266

    ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΖΩΣΙΜΑΔΩΝ

    2651020012

2. Υλοποίηση της Δράσης

  • Πρώτη Επίσκεψη: Γνωριμία

    • Παρουσιάστε την ομάδα σας και εξηγήστε το σκοπό της δράσης.
    • Ρωτήστε τους ηλικιωμένους αν έχουν αγαπημένες ιστορίες ή αν θέλουν να ακούσουν κάτι συγκεκριμένο.
    • Ανταλλάξτε πρώτες σκέψεις και δημιουργήστε ένα ευχάριστο κλίμα.
  • Διαβάζοντας ιστορίες

    • Κάθε ομάδα μπορεί να αναλάβει διαφορετικές γωνιές ή δωμάτια και να διαβάσει ιστορίες.
    • Ενθαρρύνετε τους ηλικιωμένους να συμμετέχουν, να μοιραστούν σκέψεις ή συναισθήματα για την ιστορία.
  • Ακούγοντας τις ιστορίες τους

    • Καταγράψτε ιστορίες από τη ζωή τους. Μπορείτε να τις ηχογραφήσετε (με την άδειά τους) ή να τις γράψετε.
    • Κάντε ερωτήσεις για να ενθαρρύνετε τη συζήτηση (π.χ. «Πώς ήταν η ζωή όταν ήσασταν στην ηλικία μας;»).

3. Μετά τη Δράση

  • Καταγραφή και Επεξεργασία

    • Συγκεντρώστε και οργανώστε τις ιστορίες που ακούσατε.
    • Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μικρό βιβλιαράκι με τις ιστορίες ή ένα βίντεο με αποσπάσματα από τη δράση.
  • Παρουσίαση της Δράσης

    • Μοιραστείτε τα αποτελέσματα με την υπόλοιπη σχολική κοινότητα (π.χ. σε μια εκδήλωση ή με αναρτήσεις στο σχολείο).
    • Αν θέλετε, μπορείτε να κάνετε μία τελευταία επίσκεψη και να προσφέρετε στους ηλικιωμένους τις καταγεγραμμένες ιστορίες.
  • Ανατροφοδότηση

    • Συζητήστε στην τάξη τι μάθατε από την εμπειρία, πώς νιώσατε και πώς μπορείτε να συνεχίσετε αντίστοιχες δράσεις στο μέλλον.

 

 

Σκεφτείτε ένα θέμα και γράψτε το στο παρακάτω αρχείο:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1O3Y7myclzU7gekTiJGrzSw1p8eUvLQbqK6lhL6v3oOo/edit?usp=sharing

Στο επόμενο μάθημα θα ψηφίσουμε!

 

Εντολή Εκχώρησης τιμής <-

Φωτόδεντρο - Προβολή αντικειμένου

Αριθμητικοί Τελεστές

Τύποι και δομές δεδομένων

  • Θα υπάρχουν 2 θέματα Α και Β για να έχετε διαφορετικά θέματα
  • Αλγόριθμος Ευκλείδης, να τον εκτελέσετε για 2 αριθμούς και να συμπληρώσετε τον πίνακα σελ 20-21
  • Αλγόριθμος Αντιμετάθεση, να τον γράψετε, να τον εκτελέσετε για 2 αριθμούς ,να συμπληρώσετε πίνακα, να κάνετε διάγραμμα ροής σελ 28 και το περιθώριο
  • Αντιστοίχιση τύποι και δομές με παραδείγματά ή χαρακτηριστικές ιδιότητές τους σελ 29, 30, 31
  • Εκχώρηση τιμής, πράξεις σε μεταβλητή πχ ποια η τιμή της μεταβλητής α   α  <-  6+8*2 σελ 32 και 33 από το περιθώριο μόνο αριθμητικούς τελεστές
  • Πρόβλημα: 4 σταδια επιλυσης προβλήματος σελ 17 το περιθώριο , 3 κατηγοριες προβληματων σελ 14, ερωτηση 4 και 5 Σωστο-Λάθος σελ 18, γράφος(συντομότερη διαδρομή) σελ 17

 

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Προφορική βαθμολογία τετραμήνων

Για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τετράμηνο ο διδάσκων συνεκτιμά:

Πρώτον: Τη συμμετοχή του στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία,

Δεύτερον: Την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του για το συγκεκριμένο μάθημα,

Τρίτον: Την επίδοσή του στις τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης (ωριαίες γραπτές δοκιμασίες ή ανάθεση και υποβολή/παρουσίαση ατομικής ή ομαδικής συνθετικής ή διαθεματικής δημιουργικής εργασίας ή αξιοποίηση των χαρακτηριστικών και των σταδίων εφαρμογής του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης),

Τέταρτον: Την επίδοσή του στις γραπτές δοκιμασίες,

Πέμπτον: Τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Οι γραπτές δοκιμασίες διακρίνονται στις ολιγόλεπτες
και στις ωριαίες.

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -