Μάθημα : ΑΓΓΛΙΚΑ Α ΓΕΛ (δοκιμαστικό μάθημα)

Κωδικός : 1853010178

1853010178  -  ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΚΟΥΤΣΟΤΟΛΗ

Μάθημα

Στο παρόν μάθημα πρόκειται να παρουσιαστούν δραστηριότητες παρατήρησης και ανάλυσης της τέχνης του Van Gogh

  • Περιεχόμενο μαθήματος

    Η διδακτική παρέμβαση ενθαρρύνει τους μαθητές να εξερευνήσουν την τέχνη του Van Gogh μέσα από δραστηριότητες παρατήρησης, ανάλυσης και ψηφιακής αλληλεπίδρασης. Χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το ΑhaSlides  και το Padlet, οι μαθητές συνεργάζονται, καταγράφουν και σχολιάζουν πληροφορίες αναπτύσσοντας ψηφιακό, γλωσσικό και οπτικό γραμματισμό, καθώς και κριτική σκέψη και δεξιότητες παρουσίασης.

    Μαθησιακοί στόχοι

    (α) σε σχέση με το γνωστικό αντικείμενο

    1. Να κατανοούν και να επεξεργάζονται πληροφορίες, ιδέες και απόψεις από εξειδικευμένες ηλεκτρονικές πηγές σχετικά με έργα τέχνης (Κατανόηση γραπτού λόγου).
    2. Να παράγουν γραπτά κείμενα σχετικά με έργα τέχνης με συστηματικό τρόπο, επισημαίνοντας τα σημαντικότερα σημεία και σχετικές βοηθητικές λεπτομέρειες (Παραγωγή γραπτού λόγου).
    3. Να χρησιμοποιούν κατάλληλο λεξιλόγιο σχετικό με τέχνη και έργα τέχνης: χρώματα, τεχνικές, συναισθήματα, θέματα και χαρακτηριστικά των έργων τέχνης του Van Gogh.
    4. Να συνθέτουν και να παρουσιάζουν πληροφορίες από ποικίλες πηγές, οργανώνοντάς τες σε κατηγορίες και επιχειρηματολογώντας βασισμένοι σε οπτικά και λεκτικά δεδομένα (Παραγωγή προφορικού λόγου).
    5. Να εφαρμόζουν στρατηγικές κατανόησης και αναζήτησης πληροφοριών (scanning, skimming).

    (β) σε σχέση με τη χρήση της τεχνολογίας

    1. Να αναπτύσσουν δεξιότητες χρήσης ψηφιακών εργαλείων για:

    - Ερευνητική αξιοποίηση του διαδικτύου

    - επιλεκτική αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο

    - Δημιουργία ψηφιακής ανάρτησης

    - Αλληλεπίδραση σε συνεργατικά ψηφιακά περιβάλλοντα

    (γ) σε σχέση με τη μαθησιακή διαδικασία και τις γνώσεις για τον κόσμο

    1. Συνεργάζονται αποτελεσματικά σε ομάδες, αναλαμβάνοντας ρόλους, συζητώντας ιδέες και συνθέτοντας κοινά αποτελέσματα.
    2. Αναπτύσσουν δεξιότητες οπτικού γραμματισμού, αναγνωρίζοντας και περιγράφοντας βασικά εικαστικά στοιχεία ενός έργου (σύνθεση, χρωματική παλέτα, εκφραστικότητα).
    3. Καλλιεργούν δεξιότητες κριτικής σκέψης, συγκρίνοντας ευρήματα, αξιολογώντας διαφορετικές ερμηνείες και συσχετίζοντας τις παρατηρήσεις τους με την τέχνη του Van Gogh.
    4. Κατανοούν πτυχές της ζωής και του έργου του Van Gogh εντάσσοντάς τες σε ένα ευρύτερο πολιτισμικό πλαίσιο (πολιτισμικός γραμματισμός).

    Διδάσκοντες

    Ιφιγένεια Κουτσοτόλη

    Ομάδα στόχος

    Ο σχεδιασμός της διδασκαλίας αυτής απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες 15-16 ετών της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου, οι οποίοι βρίσκονται σε επίπεδο γλωσσομάθειας Β2, διαθέτουν βασική εξοικείωση με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων και συνεργάζονται αποτελεσματικά σε ομαδοσυνεργατικά περιβάλλοντα.

Ενότητες

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -